Näytetään tekstit, joissa on tunniste asiakirjat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste asiakirjat. Näytä kaikki tekstit

torstai 28. huhtikuuta 2016

OP 2: Kokouskoe

1.  Mene Edun Saisinko puheenvuoron -sivustolla ja tee kaikki sen tehtävät. Tulosta myös tekeleesi sivuston ohjeiden mukaisesti.
  • Huom! Sivustolla ei kannata liikkua vasemmassa yläreunassa olevan nuolen avulla, koska silloin aiemmin tehdyt tiedot pyyhkiytyvät ja urakan joutuu aloittamaan alusta.
  • Jos sinulla on paperinen oppimispäiväkirja, liimaa tehtävät vihkoosi.
  • Jos teet oppimispäiväkirjaa blogiin, palauta tehtävät ensi kerralla.

2. Tee Ammattilainen viestii -oppikirjasta seuraavat tehtävät (esim. oppimispäiväkirjaasi):
  • s. 193: tehtävä 2
  • s. 197: tehtävä 
  • s. 199: tehtävä 2
3. Vastaa lopuksi oppimispäiväkirjaasi seuraaviin kysymyksiin:
  • Mitkä olivat tunnin aiheita? 
  • Miten ryhmän keskustelu mielestäsi sujui? Miten osallistuit itse kokeeseen? Jäikö jotain tärkeää mielestäsi sanomatta?
  • Kuinka paljon tiesit kokouksista etukäteen? Millaisissa kokouksissa olet ollut?
  • Mitä uutta opit? Kuinka hyvin pystyit työskentelemään itsenäisesti?
  • Mihin vakiintunutta kokouskäytäntöä tarvitaan? Miksi sellainen on kehitetty? 
  • Vertaa Killan kokousta vakiintuneeseen kokouksen malliin. Toteutuiko kokous niin kuin olisi pitänyt? Mikä oli samaa, mikä eri?
  • Jos teet oppimispäiväkirjaasi blogiin, otsikoksi Kokoustaidot, tunnisteiksi äidinkieli, ryhmäviestintä, oppimispäiväkirja.