- Mitä valmisteluita piti tehdä, jotta kioski saatiin auki?
- Mitä kuuluu kioskin asiakaspalveluun?
- Mitä jälkitoimia oli tehtävänä kioskin sulkemisen jälkeen?
- Millainen kokemus kioskissa työskentely sinulle oli?
- Miten toimintaa voisi mielestäsi kehittää?
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kahvila. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kahvila. Näytä kaikki tekstit
torstai 21. tammikuuta 2016
Kioskivuororaportti
Kun olet ollut kioskissa, kirjoita blogiisi lyhyt raportti siitä, mitä kioskivuorolla teit:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)