- Mitä valmisteluita piti tehdä, jotta kioski saatiin auki?
- Mitä kuuluu kioskin asiakaspalveluun?
- Mitä jälkitoimia oli tehtävänä kioskin sulkemisen jälkeen?
- Millainen kokemus kioskissa työskentely sinulle oli?
- Miten toimintaa voisi mielestäsi kehittää?
torstai 21. tammikuuta 2016
Kioskivuororaportti
Kun olet ollut kioskissa, kirjoita blogiisi lyhyt raportti siitä, mitä kioskivuorolla teit:
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti