Näytetään tekstit, joissa on tunniste reflektio. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste reflektio. Näytä kaikki tekstit

maanantai 21. joulukuuta 2015

Ensimmäinen puoli vuotta

On tullut aika kirjoittaa vuoden viimeinen blogipäivitys. On aika summata, miten ensimmäinen syksy on mennyt. Tee uusi teksti, jonka otsikoksi kirjoitat Ensimmäinen puoli vuotta. Tunnisteiksi tulee reflektointi, minä, ASPA, koonti.

Kerro ja pohdi kirjoituksessasi seuraavia asioita:
  • Mitä olet oppinut ensimmäisen syksyn aikana? 
  • Mitkä kurssit ovat olleet mielenkiintoisimpia? Mitkä tylsimpiä?
  • Millainen fiilis sinulla on nyt merkonomiopinnoista? Onko opiskelu ollut sellaista kuin ajattelit? Mitä ongelmia sinulla on ollut? Missä olet onnistunut? 
  • Millä mielin odotat uutta ryhmää?
  • Anna jokin opiskeluun liittyvä uudenvuodenlupaus (=mitä lupaat parantaa ensi vuonna)!
  • Liitä jokin kiva kuva tekstiin!

maanantai 28. syyskuuta 2015

Työelämätaitoni


Tee blogiisi uusi postaus otsikolla Työelämätaitoni (tunnisteet reflektio, minä)
Kerro ensin, mitkä ovat 5 vahvinta työelämäntaitoasi ja mitkä 5 heikointa. Miten voisit kehittää heikkoja puoliasi?
Laske kuuntelupisteesi ja kirjoita tulos ja sen oikeuttama ”kuuntelutitteli” blogiisi. 
 •Miten voisit parantaa kuuntelutaitojasi? Valitse kolme asiaa ja kirjoita, miten niitä voisi parantaa.