Näytetään tekstit, joissa on tunniste reflektio. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste reflektio. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 13. maaliskuuta 2016
maanantai 21. joulukuuta 2015
Ensimmäinen puoli vuotta
On tullut aika kirjoittaa vuoden viimeinen blogipäivitys. On aika summata, miten ensimmäinen syksy on mennyt. Tee uusi teksti, jonka otsikoksi kirjoitat Ensimmäinen puoli vuotta. Tunnisteiksi tulee reflektointi, minä, ASPA, koonti.
Kerro ja pohdi kirjoituksessasi seuraavia asioita:
Kerro ja pohdi kirjoituksessasi seuraavia asioita:
- Mitä olet oppinut ensimmäisen syksyn aikana?
- Mitkä kurssit ovat olleet mielenkiintoisimpia? Mitkä tylsimpiä?
- Millainen fiilis sinulla on nyt merkonomiopinnoista? Onko opiskelu ollut sellaista kuin ajattelit? Mitä ongelmia sinulla on ollut? Missä olet onnistunut?
- Millä mielin odotat uutta ryhmää?
- Anna jokin opiskeluun liittyvä uudenvuodenlupaus (=mitä lupaat parantaa ensi vuonna)!
- Liitä jokin kiva kuva tekstiin!
maanantai 28. syyskuuta 2015
Työelämätaitoni
•Kerro ensin, mitkä ovat 5 vahvinta
työelämäntaitoasi ja mitkä 5 heikointa. Miten voisit kehittää heikkoja
puoliasi?
•Laske kuuntelupisteesi ja kirjoita tulos
ja sen oikeuttama ”kuuntelutitteli” blogiisi.
•Miten voisit parantaa
kuuntelutaitojasi? Valitse kolme asiaa ja kirjoita, miten niitä voisi parantaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)