Torstaina 14.1. pidimme ryhmäytymisiltapäivän asuntolan
alakerrassa. Kirjoita siitä blogipäivitys, jossa kerrot, mitä teimme ja
millainen fiilis sinulla on ryhmästämme tässä vaiheessa. Mitä sinä
voisit tehdä enemmän ryhmän eteen? Lisää mukaan myös esim. kuva ryhmänne
kakusta.
Otsikoksi Ryhmäytymisiltapäivä asuntolassa, tunnisteiksi mem15, työelämäodottaa, minä