torstai 21. tammikuuta 2016

Ryhmäytymisiltapäivä asuntolassa

Torstaina 14.1. pidimme ryhmäytymisiltapäivän asuntolan alakerrassa. Kirjoita siitä blogipäivitys, jossa kerrot, mitä teimme ja millainen fiilis sinulla on ryhmästämme tässä vaiheessa. Mitä sinä voisit tehdä enemmän ryhmän eteen? Lisää mukaan myös esim. kuva ryhmänne kakusta.

Otsikoksi Ryhmäytymisiltapäivä asuntolassa, tunnisteiksi mem15, työelämäodottaa, minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti