maanantai 21. joulukuuta 2015

Ensimmäinen puoli vuotta

On tullut aika kirjoittaa vuoden viimeinen blogipäivitys. On aika summata, miten ensimmäinen syksy on mennyt. Tee uusi teksti, jonka otsikoksi kirjoitat Ensimmäinen puoli vuotta. Tunnisteiksi tulee reflektointi, minä, ASPA, koonti.

Kerro ja pohdi kirjoituksessasi seuraavia asioita:
  • Mitä olet oppinut ensimmäisen syksyn aikana? 
  • Mitkä kurssit ovat olleet mielenkiintoisimpia? Mitkä tylsimpiä?
  • Millainen fiilis sinulla on nyt merkonomiopinnoista? Onko opiskelu ollut sellaista kuin ajattelit? Mitä ongelmia sinulla on ollut? Missä olet onnistunut? 
  • Millä mielin odotat uutta ryhmää?
  • Anna jokin opiskeluun liittyvä uudenvuodenlupaus (=mitä lupaat parantaa ensi vuonna)!
  • Liitä jokin kiva kuva tekstiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti