torstai 26. toukokuuta 2016

OP 5: Kokous ja pöytäkirja

Tee kotona loppuun pöytäkirja tunnilla käydystä kokouksesta (oppikirjassa s. 201-202 soveltaen esityslistaamme otsikoita). Lähetä se sähköpostitse opelle, jos et tulostanut sitä tunnilla.

Liimaa itsearviointi kokouskokeesta oppimispäiväkirjaasi.


Oppimispäiväkirjaan:
  1. Päivämäärä ja tunnin aihe
  2. Kerro lyhyesti, mitä tunneilla tehtiin.
  3. Miltä kokouksessa toimiminen tuntui? Miten osallistuit? Mikä mahdollisesti esti sinua osallistumasta niin hyvin kuin olisit osannut?
  4. Mitä opit kokouksessa toimimisesta tämän päivän harjoitusten avulla?
  5. Millainen on mielestäsi hyvä puheenjohtaja? Millainen on hyvä sihteeri?
  6. Osaisitko osallistua oikeaan kokoukseen tämän jälkeen? Jos et, mikä sinua pelottaa tai estää osallistumasta?
  7. Lue Ammattilainen viestii -oppikirjasta s. 190-202.
    • Miksi kokouksia järjestetään ja pidetään? 
    • Mitä eri asiakirjoja kokouksiin liittyy (ennen ja jälkeen)?
    • Tee oppikirjasta s. 193 tehtävät 1 ja 2 ja s. 197 tehtävä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti