tiistai 7. kesäkuuta 2016

Tervehdys ja TOP-ASIAA

Kiitos Anulle viestistä - tämä tuntuu toimivan.

MEM15-ryhmän opiskelijat:

Viiden opiskelijan kanssa on tehty työssäoppimissopimukset  - kiitos aktiiveille top-paikan hankkineille!

Muutama sopimuspohja on työpöydälläni, mutta niitä emme ehdi tehdä valmiiksi kesäkuun alussa, vaan ne tehdään elokuussa.

Te, joilla ei ole top-paikkaa/jotka ette ole top-sopimuslomaketta minulle palauttaneet - hopi, hopi. Sopimuspohjat voi palauttaa postilaatikkooni kirjaston vastapäätä. Kun olet saanut varmistuksen top-paikasta, laita minulle tekstiviesti, jossa mainitset nimesi ja top-paikkasi, kiitos.

t. Ismo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti