Tervehdys ja TOP-ASIAA
Kiitos Anulle viestistä - tämä tuntuu toimivan.
MEM15-ryhmän opiskelijat:
Viiden opiskelijan kanssa on tehty työssäoppimissopimukset - kiitos aktiiveille top-paikan hankkineille!
Muutama sopimuspohja on työpöydälläni, mutta niitä emme ehdi tehdä valmiiksi kesäkuun alussa, vaan ne tehdään elokuussa.
Te, joilla ei ole top-paikkaa/jotka ette ole top-sopimuslomaketta minulle palauttaneet - hopi, hopi. Sopimuspohjat voi palauttaa postilaatikkooni kirjaston vastapäätä. Kun olet saanut varmistuksen top-paikasta, laita minulle tekstiviesti, jossa mainitset nimesi ja top-paikkasi, kiitos.
t. Ismo
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti